אושר תקציב מיגון האוטובוסים ביו"ש

אריאל שרפר No Comments on אושר תקציב מיגון האוטובוסים ביו"ש

"בשעה טובה": ועדת הכספים אישרה את התקציב למיגון ניוד ואוטובוסים ביו"ש

אוטובוס שרוף ביו"ש
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכספים אישרה היום (שני) את התקציב למיגון אוטובוסים והסעות ביהודה ושומרון. התקציב לשנת 2018 אושר על סך 15 מיליון ש"ח, ולשנה הבאה כ-40 מיליון ש"ח, שייכנסו לתקציב המדינה הבא.

ח"כ מוטי יוגב, שפועל בסוגיית מיגון האוטובוסים מאז הקדנציה הקודמת וזכה להשתתף בהצבעה: "‏מיגון האוטובוסים הייתה אחת מהמשימות שלקחתי על עצמי עוד מהקדנציה הקודמת. צי האוטובוסים הממוגנים היה בקריסה. הסעות תלמידים נשרפו בלב כפר ערבי בתקוע ובין בית אל לפסגות, אוטובוסים בני 18 שנה שעברו למעלה ממיליון וחצי קילומטר, סיכנו את חיי הנוסעים בהם ואף לא הצליחו לבלום. זו הייתה משימה להצלת חיים, הן במישור הביטחוני, הן במישור הבטיחותי והן במרקם החיים של התלמידים והתחבורה הציבורית ביו"ש".

לדבריו: "בסיוע סגן ראש המטה לביטחון לאומי וובה צוקרן, קמ"ט תחבורה יו"ש ומשרד האוצר, גורמי פיקוד העורף וקב"ט יש"ע, הצלחנו להביא לתקציבים של מעל 200 מיליון לחידוש של צי האוטובוסים והסוואנות להסעות מיוחדות ולהחזקת הצי בתקציב קבוע החל משנת 2019 של 38.5 מיליון בשנה. היום אושר הסכום האחרון, על סך 15 מיליון ש"ח, מתקציב 2018. נמשיך לפעול לחיזוק ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, בגליל ובנגב, כך כך הצרכים והתשתיות שהתיישבות זו צריכה".



0 תגובות